"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

marți, mai 24, 2016

D'ale...

Am urmărit cu interes, deşi nu votez în capitală, dezbaterea organizată de A3. Recunosc că am avut o oarecare frustrare: de dragul democraţiei, se cuvenea să fie invitaţi toţi combatanţii. Mai la-nceputuri, aşa erau organizate dezbaterile, cel puţin în faza incipientă. Aseară, însă, i-am ascultat doar pe primii patru, conform sondajelor apărute pe piaţă. A lipsit Robert T. Nu mă omor după el, dar are câteva puncte în Programul său electoral care ar merita dezbătute. 
Comentarii, chiar mici de tot? Ar fi astea:
1) Nicuşor Dan - o surpriză plăcută: un tip coerent şi clar cu o inteligenţă peste, mult peste medie.
2) Daniel Barbu - singurul care a ridicat problema protejării cetăţenilor împotriva violenţei de toate felurile. Să nu uităm că majoritatea ştirilor au ca subiect violenţa, fapt care ar trebui să ne îngrijoreze şi să ne determine să acţionăm în prevenirea şi combaterea ei, înainte de-a fi prea târziu.
3) Cătălin Predoiu - ei, bine, admit că-mi place mutrişoara lui... Dacă-l văd în postura de primar general? Nu prea, sinceră să fiu, dar nu din motive de incompetenţă. El şi-ar avea locul în alte structuri. Interesantă a fost propunerea fermă făcută celorlalţi candidaţi ai dreptei. O propunere logică pentru care cu siguranţă şi-a(u) călcat pe mândrie. Din câte am înţeles, însă, studiind sondajele, Nicuşor Dan ar fi cel mai bine plasat. Fireşte, asta e mai greu de acceptat...
4) Gabriela Firea - nu-mi place. Nu-i uit atitudinea avută în 2014 şi cred că o bună parte din vina eşecului lui Victor la prezidenţiale i se datorează. 
5) Discursul actriţei invitate, oricât de simpatică mi-ar fi, mi-a trezit şi mie amintiri din epoca... Cred că Gabi Firea, dacă tot voia să invite pe cineva din lumea asta, putea alege mai bine. 
----------------
Opţiunile mele pentru TM? Sunt gata şi bătute-n cuie. Deşi, atât la P, cât şi la CJ, am avut plăcerea să-i cunosc pe mulţi dintre cei implicaţi, alegerea a fost mai uşoară decât credeam.