"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

luni, mai 30, 2016

Amintiri...

Acum doi ani, munceam pe mai multe planuri, ca de obicei: mă aflam la final de ciclu cu elevii mei şi ne pregăteam intens pentru testare; pregăteam ţinutele fetiţelor pentru mini-parada ECO de la Casa Tineretului; reciclam PET-uri pentru un pod care, din păcate, n-a mai intrat în G.Book.
Nu pot posta fotografiile din ziua paradei, dar am găsit câteva, făcute în timp ce lucram... Doar câteva. În total, am îmbrăcat 11 fetiţe, cu vârste de la 6 la 11 ani. Inclusiv accesoriile- brăţări, coliere, ineluşe, poşetuţe... A fost nebunie curată! Până la epuizare! Nu mă-ntrebaţi de sponsor... Cardul meu, ca de obicei.
Mi-am reciclat - MANUAL (îţi mulţumesc, bunica mea dragă, că m-ai învăţat, la 6 ani, să cos, să brodez, etc. !)-  toţi jeans-ii în fustiţe, pălărioare, poşete, veste - pentru fetiţele mele dintr-a IV-a.Celelalte fetiţe au avut ţinute din saci de plastic... Aşa am încheiat întregul proiect "Cu Mişcarea de reciclare în Europa". Dumnezeu m-a iubit, căci a fost un proiect de succes. 
Azi aş mai face aşa ceva? Poate...