"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

joi, aprilie 14, 2016

Foarte pe scurt...

Aş minţi dacă aş spune că am trăit revoluţionar anul '90. Preocuparea mea majoră, în prima sa parte, a fost încheierea cu succes a celor cinci ani de Chimie. Prin urmare, Mineriadele şi Marian Munteanu sunt destul de în ceaţă, referindu-mă strict la mine, cea de-atunci. Dar numele celui pomenit mi-a rămas în minte, iar de aflat mai multe despre el, am aflat mai ales în ultimii ani, când era invitat în emisiunile lui Rareş Bogdan.
Ce impresie mi-a făcut? E un tip categoric cu o inteligenţă peste medie. Pare un tip echilibrat şi onest. De ce nu i s-ar da şi lui o şansă? TRECUTUL... Da, nu degeaba se spune că trecutul întotdeauna te ajunge din urmă. Dar, oare, nu înseamnă asta şi neacceptarea faptului că un om are dreptul să-şi schimbe atitudinea, părerile, plăcerile, etc.? Omul a vorbit, însă, deschis despre punctele "cheie" din trecutul său aseară, în emisiunea A3. A vorbit despre, în condiţiile în care cei mai mulţi se jură cu mâna pe Biblie... Simpla derulare a fluxurilor mi-a arătat că mulţi dintre amicii mei virtuali s-au inflamat la auzul veştii că a fost desemnat candidatul PNL pentru P.G.Bucureşti.  Atacurile la adresa lui sunt acerbe şi nu vin doar din partea stângii -mă rog, a unora din partea asta a politicii, deşi asta ar trebui, cel puţin teoretic, să-i încânte, în sensul că ridică cota candidatei lor. Toată vâltoarea asta fireşte că-mi ridică semne de întrebare. De ce acum şi de ce atât de virulent? Mă întreb doar ca out-sider: cui prodest?
 Aveau, însă, liberalii de ales, în condiţiile în care politicienii în general au început să aibă rezerve în a se arunca într-o bătălie
We'll see...