"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

sâmbătă, martie 26, 2016

"Istoria este cea dintâi carte a unei naţii." Nicolae Bălcescu


"Atacul de noapte" în viziunea unui copil de zece ani.

Am găsit, printre multele mele poze cu activitatea la clasă, câteva sugestive pentru feed-back-ul la modul în care predau Istoria. Toţi acei cavaleri au dimensiunea 5 mm... 
Şi-acum, doar câteva amintiri cu generaţie deosebită. Am câştigat împreună multe concursuri. Dar educaţia presupune, înainte de toate, dragoste. Multă dragoste... Ofer şi primesc. Întotdeauna. Toate celelalte vin aproape de la sine. Acestor copii le mulţumesc şi pentru că m-au învăţat să iubesc iarna, anotimpul naşterii mele. Datorită lor, fiecare zăpadă a fost primită cu o bucurie pe care mi-e imposibil s-o descriu în cuvinte. Dar nici nu cred că e nevoie! Imaginile vorbesc singure: sunt fericită...