"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

duminică, martie 20, 2016

A cunoaşte-nseamnă IARNĂ, a picta e PRIMĂVARĂ...

 În 21 martie 2015 mă aflam, împreună cu elevii mei de 6 ani, la vernisajul expoziţiei noastre, dedicate Primăverii, în parteneriat cu Club R. 
Spuneam atunci, spontan, că pe 20 martie îl aniversam pe poetul Rapsodiilor, cel care-a lansat în istoria literaturii române cel puţin un vers celebru. Era cald şi frumos afară... La ce altceva mă puteam gândi decât la: "Primăvară, din ce rai / Nevisat de pământeni / Vii cu mândrul tău alai / Peste crânguri şi poieni?" Şi da, ce poate fi mai frumos decât s-o priveşti prin ochii senini ai copilăriei? Acceptasem acest proiect-parteneriat ca pe-o nouă provocare. De ce provocare? Aveam clasa pregătitoare, pictam pentru prima oară pe pânză... Totul a fost filmat şi fotografiat, de la prima linie trasă cu creionul, până la tuşa finală. Ei şi doar ei. Spre bucuria mea şi-a altora, au reuşit ! Parafrazarea versurilor lui Lucian Blaga a venit, apoi, pur şi simplu...



Adăugați o legendă


Adăugați o legendă