"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

marți, august 04, 2009

Revoltă...scurtă!

Ufff!!! Ce e rău în a-ţi plăcea să arăţi a femeie, chiar dacă eşti implicată într-o activitate asupra căreia bărbaţii încă emit pretenţii de supremaţie?
Am unghii lungi, îmi place să mă îmbrac, uneori port şi breton, îmi plac Dior şi Dolce&Gabbana, îmi plac medalioanele, cerceii mari şi brăţările...În viziunea unora, sunt neserioasă...A cui, a unora??? A unor femei-"bărbat", care-şi fac o virtute din a-şi arăta propria neglijenţă...? A unor bărbaţi moralişti dar, în fond, doar timoraţi...?
De ce scriu despre aşa ceva, în puterea nopţii? Ei bine,oricât de tare m-ar deranja o altă femeie, n-ar fi niciodată din cauză că se respectă ca femeie, adică îi place să şi arate aşa, fără a cădea în vulgaritate. M-ar deranja prostia ei şi ţăţismele din dotare. Atâta tot.
P.S.* Nu sunt fan E.U., dar nici cu criticarea aspectului ei nu sunt de acord.
P.P.S.* Femei-KOMISAR...Mda, îmi vin în minte câteva: Ana P., etc.
*********************************************************************
Totuşi, cine-l "ridică" pe Crin în sondajul meu??? LOL!!! Păi e blog de pesedistă!

3 comentarii:

  1. HE, HE, HE, INTR-ADEVAR FEMEILE-BARBAT SI BARBATII-FEMEIE AU MEREU OBIECTII DIN ASTEA. SINCER, DIN POZELE PE CARE LE MAI POSTEZI, NU VAD NIMIC VULGAR SAU EXCENTRIC LA ,,LOOK''.

    RăspundețiȘtergere
  2. He,He,He...Dar revolta era vis-a-vis de ironizarea de catre "100%"(Robert T.) a gusturilor vestimentare ale E.U.!
    *In ceea ce ma priveste, eu am invatat sa ma descurc.

    RăspundețiȘtergere
  3. aha, ok, sorry, n am inteles bine, e ok si E.U., nu ma pricep la moda, da nu vad nimic deplasat in felul in care arata.

    RăspundețiȘtergere